Forum Twierdza Alkarin Strona Główna Twierdza Alkarin
Forum graczy bitewnych Warhammer, Warmachine, Hordes
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

NOWE skavy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Alkarin Strona Główna -> Bitewniaki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matusz
Gobliniątko


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nory

PostWysłany: Nie 22:11, 23 Sie 2009    Temat postu: NOWE skavy

a przynajmiej pierwsze zdjęcia, obczajcie



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matusz
Gobliniątko


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nory

PostWysłany: Nie 22:12, 23 Sie 2009    Temat postu:



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Handkes
Gobliniątko


Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 1:13, 24 Sie 2009    Temat postu:

jak większość będzie tak wyglądała(figurek) to zachowają klimat jak sądzę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
r0m
Gobliniątko


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: leszno:)

PostWysłany: Pon 15:27, 24 Sie 2009    Temat postu:

nie że zrobili skavom irokezy Very Happy zerżneli od ciebie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Galharen_
Gobliniątko


Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:31, 24 Sie 2009    Temat postu:

Mi sie te nowe skavenki bardzo podobaja Smile Fajna moze byc armia, tylko bardziej mnie interesuje jak oni przegna im zasady Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matusz
Gobliniątko


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nory

PostWysłany: Wto 16:17, 25 Sie 2009    Temat postu:

nowe figsy mało mnie obchodzą, i tak ich nie kupie, a podobno nie mają wyjść w ogóle nowe jednostki, jedynie powrócą stare (vermin lord i doomwheel)

a tak w ogóle to pozmieniają zasady, z tego co zapowiadaja to ratlingi będą jak fanatycy w odziałach, jak chce to ujawniam i moge strzelać, mają znieść mainstay unit czyli bede mógl ile chce wszystko wrzucać, a reszta plotek to raczej mało pewna


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matusz dnia Wto 16:18, 25 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matusz
Gobliniątko


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nory

PostWysłany: Czw 22:06, 24 Wrz 2009    Temat postu:

oto potwierdzone przez tych którzy widzieli booka ploty, przynajmniej w większości



Cytat:
ehi guys!

Asmodai on italian GW Tilea board posted a lot of cool 99% confirmed things (as in past for warriors of chaos nex codex) from GW official sources
[link widoczny dla zalogowanych]


Lord:
-Skrolk
-Ikit Claw
-Thanquol with Boneripper 1D6+2 warpstone tokens
-Throt
-Queek

Vermin Lord returns as Lord choice (no info about the summon spell thing)
lvl 4° wizard, WS 5+, good stats like a Giant but with high WS and fast as an horse (M7? 8?).
Rat Demon special rule (maybe it's the summon spell thing)

Warlord like in past with RatOgre mount, Giant Rat mount or WarLitter

Grey Seer with D3 tokens with Doom Beel as riding mount


Heroes:
-Snikch
-Tretch
-Assassin with poisoned attacks, ASF with I8, dodging skill (WS 4+), SPECIAL scout rule and one or two more rules.
-Warlock Engineer lvl 1/2° wizard and/or can be equipped with guns and musket with also "Gun Sight/Aim" add-on item....so you can use him like an Empire Sniper with Hochland rifle
about the Wizard aspect, the Warp Condenser or Accumulator (don't remember) is an Arcane item that at 5+ creates a power dice....also for Warp Lightning it adds +2 hits to the result (but 1 still hit the Warlock).
it seems that the Doomwheel isn't an available riding mount Neutral ... (hitsu note: strange...i always tought it was a riding mount for warlocks!)

-Chieftain
-Plague Priest with Giant Rat or Plague Fournace as riding mounts....Plague Fournace as doom bell must be pushed, cause impact hits and probably bonus for Pestilens units and probably Toughtness tests around

Core:
-Clan Rats
-Stormvermin no more 0-1, 50points magic banner and 15points for champion
Both with 4 available Weapon Teams.....Ratling, Warpfire Thrower, Poison Wind Mortar and Doom Flayer (melee blades machine with probable impact hits)
-Slaves
-Night Runners in ranks with special rules Slinking Advance (movement before start...like Ghouls with that bloodline power) and weapon team Warp Grinder (tunnel)

-Giant Rats same but you can add a Special Character (????)

-Swarms low points cost and seems that they can't be plague swarms no more

Special
-Monks the same, no poison attack
-Censer Bearers!!!!! with A2 in profile + 1 from the Fury!!!
-Jezzail same with champion at BS 4
-Poison Wind Globadiers as special choice 5-15 with available a special globe and the Poison Wind Mortar weapon team
-Gutter Runners no more tunnel but special scout rule, skirmishers and Warp Grinder as weapon team (and so they will tunnel again )
-Rattogre as now but Fury

Rare
-Hell Pit Abomination: 3d6 movement, Strenght Toughness and Wounds as a Giant , D6 impact hits + special attacks (probably similar to Giants), Large Target, Regeneration, Terror, Stubborn and 3 special rules:

"Too Horrible to Die" probably a resurrection at 4+
"Shambling Horror"
"Warpstone spikes"

-Doom Wheel
-Warp Lighting Cannon
-PlagueClaw Catapult


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matusz
Gobliniątko


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nory

PostWysłany: Pon 20:40, 05 Paź 2009    Temat postu:








Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matusz
Gobliniątko


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nory

PostWysłany: Pon 20:42, 05 Paź 2009    Temat postu:

doomwheel i stormvermini - miód
Queek i Snikch (fotki 1 i 2) - bdb
clanraty i packmaster - nie za specjalnie mi się podobają

Ale ogólnie nowe figsy wyglądają obiecująco, oby nie spierdolili zasad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
r0m
Gobliniątko


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: leszno:)

PostWysłany: Pon 21:33, 05 Paź 2009    Temat postu:

claraty wyglądaja troxhe zbyt małpio-psio Mr. Green reszta fajowa

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez r0m dnia Pon 21:33, 05 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
r0m
Gobliniątko


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: leszno:)

PostWysłany: Pon 9:56, 12 Paź 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

a jednk sporo rzeczy jest przegiętych...
-verminlord ktory w pojedynke zjada wszelkie smoki i demony(5atakow sila 6 d3woundy) i do tego jest 4lvmagiem...
-censerzy po 3 ataki z hatem i jeszcze to testowanie tafa...
-weapon teamy z hvy armorem i wardem na 4+ Confused
-pogiety Plague Mortar
-unbreakable na dzwonie

mym zdaniem-przystosowali booka do 7 edycji, zmienili takie troche nie logiczne zasady(jak skirmisz u jezzow-figurka statyczna jak sto chujow, zeby utrzymac lufe musial sobvie ja tarcza podeprzec a w zasadach super zwrotne:P). magia troche po dupie dostala przez mniejsza ilosc bonusow(nie ma storm deamona!), za to w walce duzo ciekawiej. zobaczymy co z tego wyjdzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matusz
Gobliniątko


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nory

PostWysłany: Śro 8:23, 14 Paź 2009    Temat postu:

NOWE foty!

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


pod koniec tygodnia będe miał część kodeksu w PDF... Więc możliwe że resztę ligi dograłbym na nowej książce


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diaconuparty
Administrator
Administrator


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:53, 17 Paź 2009    Temat postu:

zajebiści

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matusz
Gobliniątko


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nory

PostWysłany: Sob 2:16, 14 Lis 2009    Temat postu:

obczajcie ile jest błędów w tej książce..

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matusz
Gobliniątko


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nory

PostWysłany: Czw 23:49, 28 Sty 2010    Temat postu:

patrzyłem na uściślenia Roman, to nadal nikt nie wykminił o co chodzi i jak powinno sie szarżować/ruszać doomwheelem, reszte wątpliwości już mam raczej rozwianych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Alkarin Strona Główna -> Bitewniaki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin