Autor |
Wiadomość |
Pakerson |
|
|
r0m |
|
|
Matusz |
Wysłany: Czw 23:49, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
patrzyłem na uściślenia Roman, to nadal nikt nie wykminił o co chodzi i jak powinno sie szarżować/ruszać doomwheelem, reszte wątpliwości już mam raczej rozwianych |
|
|
Matusz |
|
|
diaconuparty |
Wysłany: Sob 13:53, 17 Paź 2009 Temat postu: |
|
zajebiści |
|
|
Matusz |
|
|
r0m |
Wysłany: Pon 9:56, 12 Paź 2009 Temat postu: |
|
http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=224403
a jednk sporo rzeczy jest przegiętych...
-verminlord ktory w pojedynke zjada wszelkie smoki i demony(5atakow sila 6 d3woundy) i do tego jest 4lvmagiem...
-censerzy po 3 ataki z hatem i jeszcze to testowanie tafa...
-weapon teamy z hvy armorem i wardem na 4+
-pogiety Plague Mortar
-unbreakable na dzwonie
mym zdaniem-przystosowali booka do 7 edycji, zmienili takie troche nie logiczne zasady(jak skirmisz u jezzow-figurka statyczna jak sto chujow, zeby utrzymac lufe musial sobvie ja tarcza podeprzec a w zasadach super zwrotne:P). magia troche po dupie dostala przez mniejsza ilosc bonusow(nie ma storm deamona!), za to w walce duzo ciekawiej. zobaczymy co z tego wyjdzie. |
|
|
r0m |
Wysłany: Pon 21:33, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
claraty wyglądaja troxhe zbyt małpio-psio reszta fajowa |
|
|
Matusz |
Wysłany: Pon 20:42, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
doomwheel i stormvermini - miód
Queek i Snikch (fotki 1 i 2) - bdb
clanraty i packmaster - nie za specjalnie mi się podobają
Ale ogólnie nowe figsy wyglądają obiecująco, oby nie spierdolili zasad |
|
|
Matusz |
Wysłany: Pon 20:40, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
|
|
Matusz |
Wysłany: Czw 22:06, 24 Wrz 2009 Temat postu: |
|
oto potwierdzone przez tych którzy widzieli booka ploty, przynajmniej w większości
Cytat: | ehi guys!
Asmodai on italian GW Tilea board posted a lot of cool 99% confirmed things (as in past for warriors of chaos nex codex) from GW official sources
http://www.forumgwtilea.it/forum/index.php?showtopic=93452&st=40
Lord:
-Skrolk
-Ikit Claw
-Thanquol with Boneripper 1D6+2 warpstone tokens
-Throt
-Queek
Vermin Lord returns as Lord choice (no info about the summon spell thing)
lvl 4° wizard, WS 5+, good stats like a Giant but with high WS and fast as an horse (M7? 8?).
Rat Demon special rule (maybe it's the summon spell thing)
Warlord like in past with RatOgre mount, Giant Rat mount or WarLitter
Grey Seer with D3 tokens with Doom Beel as riding mount
Heroes:
-Snikch
-Tretch
-Assassin with poisoned attacks, ASF with I8, dodging skill (WS 4+), SPECIAL scout rule and one or two more rules.
-Warlock Engineer lvl 1/2° wizard and/or can be equipped with guns and musket with also "Gun Sight/Aim" add-on item....so you can use him like an Empire Sniper with Hochland rifle
about the Wizard aspect, the Warp Condenser or Accumulator (don't remember) is an Arcane item that at 5+ creates a power dice....also for Warp Lightning it adds +2 hits to the result (but 1 still hit the Warlock).
it seems that the Doomwheel isn't an available riding mount ... (hitsu note: strange...i always tought it was a riding mount for warlocks!)
-Chieftain
-Plague Priest with Giant Rat or Plague Fournace as riding mounts....Plague Fournace as doom bell must be pushed, cause impact hits and probably bonus for Pestilens units and probably Toughtness tests around
Core:
-Clan Rats
-Stormvermin no more 0-1, 50points magic banner and 15points for champion
Both with 4 available Weapon Teams.....Ratling, Warpfire Thrower, Poison Wind Mortar and Doom Flayer (melee blades machine with probable impact hits)
-Slaves
-Night Runners in ranks with special rules Slinking Advance (movement before start...like Ghouls with that bloodline power) and weapon team Warp Grinder (tunnel)
-Giant Rats same but you can add a Special Character (????)
-Swarms low points cost and seems that they can't be plague swarms no more
Special
-Monks the same, no poison attack
-Censer Bearers!!!!! with A2 in profile + 1 from the Fury!!!
-Jezzail same with champion at BS 4
-Poison Wind Globadiers as special choice 5-15 with available a special globe and the Poison Wind Mortar weapon team
-Gutter Runners no more tunnel but special scout rule, skirmishers and Warp Grinder as weapon team (and so they will tunnel again )
-Rattogre as now but Fury
Rare
-Hell Pit Abomination: 3d6 movement, Strenght Toughness and Wounds as a Giant , D6 impact hits + special attacks (probably similar to Giants), Large Target, Regeneration, Terror, Stubborn and 3 special rules:
"Too Horrible to Die" probably a resurrection at 4+
"Shambling Horror"
"Warpstone spikes"
-Doom Wheel
-Warp Lighting Cannon
-PlagueClaw Catapult |
|
|
|
Matusz |
Wysłany: Wto 16:17, 25 Sie 2009 Temat postu: |
|
nowe figsy mało mnie obchodzą, i tak ich nie kupie, a podobno nie mają wyjść w ogóle nowe jednostki, jedynie powrócą stare (vermin lord i doomwheel)
a tak w ogóle to pozmieniają zasady, z tego co zapowiadaja to ratlingi będą jak fanatycy w odziałach, jak chce to ujawniam i moge strzelać, mają znieść mainstay unit czyli bede mógl ile chce wszystko wrzucać, a reszta plotek to raczej mało pewna |
|
|
Galharen_ |
Wysłany: Pon 17:31, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
Mi sie te nowe skavenki bardzo podobaja Fajna moze byc armia, tylko bardziej mnie interesuje jak oni przegna im zasady |
|
|
r0m |
Wysłany: Pon 15:27, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
nie że zrobili skavom irokezy zerżneli od ciebie |
|
|
Handkes |
Wysłany: Pon 1:13, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
jak większość będzie tak wyglądała(figurek) to zachowają klimat jak sądzę |
|
|